Första inlägget :)

Haha ja jag har nu gjort design på våran fjällen blogg:) 
fick dock klagomål av Chatarina för hon tyckte jag inte fick  skriva kläppen utan det skulle ju vara som Mimmi och Reine style ;) så va bara att ändra :D

Haha ja vi ska i alla fall åka till Kläppen som ligger en bit från sälen, ja vi vet inte riktigt vart vi ska bo än men vi hoppas på mer än en igloo, men man vet ju aldrig kanske får sova där på våra ren pälsar :)
vi har planerat och lämna Tranås på Tisdag eftermiddag. 
Det är Chatarina som ska köra hela vägen för jag har ju inget körkort:( men som tur är har vi BETTAN som är den bästa bilen :) 

Ne nu ska jag Tjata på Chatarina att hon också ska skriva lite :) 

PussPuss // stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0