Jobba på en lördag, fint.

Fick lite sovmorgon, så börjar tolv idag. Kändes rätt så skönt när jag körde iväg Stina imorse. Så får äntligen vara ensam ;) Passar på att testa min comviq dongel som mamma var snäll att skickade. Det fungerar alldeles utmärkt! Så nu kommer jag överleva sista veckan. Har förövrigt ont överallt, jobbade från nio på morgonen till nio på kvällen. Och den diskaren dom har är den segaste sate jag varit med om. Hon har ju turen att sluta vid fyra och älskar tydligen att lämna alla jävla brickor till oss. Så när vi kommer in i diskrummet  har hon lämna meterhögar med brickor till oss bara för hon inte orkar diska dom. Jag säger bara att det är tur för henne att vi inte vet var hon bor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0