Söndag

Ja igår kväll så jobba vi till klockan 9 ungefär, va lite roligt att chartarina körde hem våran handledare sen och malin när vi slutat. Haha snacka om att samla till bättre betyg;-) ja annars så idag gick vi upp tidigt, jag med värsta förkylningen men inte ens det hindra mig från att åka skidor. Ja vi åkte med vår handledare för att samla extra betyg;-) haha ne men han skulle lära mig åka. Sluta ju så bra som det låter jag trilla ett antal gånger, och fick även åka ner för backen på rumpan. Ja folk fick ju ett gott skratt iaf;-) sen så åkte vi i alla fall hem för att sen åka och handla grejer för att göra tacos som vi nu ätit. Och nu ligger jag här trött och sjuk:-( och stackars chatarina får städa, fast ska ta igen det sen när jag blir bättre :-) hihi ne nu ska jag försöka få tag i min lilla mamma:-) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0