Stina här igen

Just nu sitter jag här med datorn i knät och bara njuter av att se Chatarina arbeta för fullt ;) mohhah
fast ska la inte säga något ska ju jobba kväll sen, får se hur det blir, eftersom jag inte gjort det förut :) 
Ja annars är det som vanligt här i sälen. vi skulle gått på bio igår med Malin och hennes pojkvän, men fanns inge biljetter kvar, så det blir på Lördag i stället. och så klart är det ju Alice i underlandet:D

Och sen blir det väl skidor i helgen. och jag ska försöka lära mig att svänga, typiskt lilla mig att sätta sig på rumpan förra helgen mitt i en backe, bara för jag var rädd att trilla.

Ja tänkte lägga upp lite bilder nu med :)



Lite av matsalen




Baren



Chatarina steker ;)



:)



Lite av våran älskade salladsbuffé 



Våran nya drog ;)

Ja orkar inte ladda upp fler bilder, tar tid de har ju trots allt knappt internet i dalarna ;) och snart kommer det massa folk :) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Nåli

Vad är det en kaffedrink?

Ser mumsig ut lär er den och

bjud mig

2010-03-17 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0