Tisdag:-)

Åter till jobbet idag. Hoppas på att det blir ganska lite folk som det va igår;-) hihi Ja annars så kanske det blir alice i underlandet idag, vi har ju ändrat tid ett antal gånger, sen skulle vi egentligen gått igår, men det blev till att dra till sälen och droghandeln i stället för att köpa medicin mot min förkylning som nu verkar bättre:-D Ja sen blev de tv och som sagt utskällning på det med..... Ja sen satt jag och prata om hur tomt det kommer bli sen att komma hem, och inte bo i samma rum som chatarina. Haha ja vi har ju en bästa rutin med att den som går och släcker på kvällen måste säga släckning god natt. Haha kommer ju säga de i sömnen hemma sen. Ja men sen glädje chatarina mig att de är ju faktiskt en vecka kvar. Ska man skratta eller gråta? Ne jag bara skojar;-) kommer sakna allt här uppe tror jag, personal, skidor även om jag inte kan åka;-) sambolivet kommer bli hur tyst som helst xD och inte minst sagt att man får göra vad man vill nästan iaf;-) ne nu är det bäst jag går och fixar mig :-) ha det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0